پانچر(پردازش اینترنتی نقشه چاپ رایانه)

پانچر(پردازش اینترنتی نقشه چاپ رایانه)

Internet processing of computer printed maps
پانچر(پردازش اینترنتی نقشه چاپ رایانه)

پانچر(پردازش اینترنتی نقشه چاپ رایانه)

Internet processing of computer printed maps

دانلود فایل پاورپوینت مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سازمانی یک کار توام

دانلود فایل پاورپوینت مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سازمانی یک کار توام
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 1890
فرمت فایل pptx
حجم فایل 425 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
دانلود فایل پاورپوینت مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سازمانی یک کار توام

فروشنده فایل

کد کاربری 445
کاربر

— پاورپوینت شامل تصاویر میباشد —-

اسلاید ۱ :

معماری سازمانی، یک دیسیپلین برنامه ریزی

مدیریت فرآیندهای کسب و کار، اساسا یک فلسفه بهینه‌سازی، یکپارچگی و اتوماسیون، می تواند مجموعه ای از راهکارها باشد

هر دو در مسیر استانداردهای مدل سازی برخورد دارند

اسلاید ۲ :

درک دو دیسیپلین

ایجاد معماری سازمانی با استفاده از مدیریت فرآیندهای کسب و کار بعنوان محرک

اسلاید ۳ :

فرآیند استراتژیک

مرتبط با استراتژی کسب و کار

نه تنها در درباره تکنولوژی

ارانه دهنده مواردی که بواسطه بقیه فرآیندهای IT و کسب و کار مورد استفاده است

اسلاید ۴ :

ارتقا رابطه بین تکنولوژی اطلاعات و کسب و کار

معماری سازمانی یک مکانیزم کاربردی برای پر کردن فاصله

ایجاد یک فرآیند برای تناسب مستمر تکنولوژی اطلاعات و کسب و کار

آشکار ساختن دیدگاه‌های مختلف در چشم انداز آینده

اسلاید ۵ :

دیدگاه معماری سازمانی

  • عملیات، فرآیندها و سازمان کسب و کار

دیدگاه معماری اطلاعات

  • ساختار، سرمایه ها و جریان اطلاعات

دیدگاه معماری تکنولوژی

  • استانداردهای فنی برای نرم افزار و سخت افزار، و زیرساخت‌ها

دیدگاه معماری راهکار

  • تقاطع سه دیدگاه دیگر ( دیدگاه‌های چندگانه) بعلاوه هر راهنمای اضافه دیگر
  • یک راهکار نرم افزارهای کاربردی، یا خدمات کاربردی بر روی زیرساخت و بقیه تکنولوژی است که بایکدیگر فرآیند و اطلاعات مورد نیاز را مکانیزه می نمایند.

اسلاید ۶ :

چه چیز؟

استراتژی کسب و کار من چیست و چه عملیاتی من نیازمند پشتیبانی آن هستم؟

چطور؟

چه اطلاعاتی، تکنولوژی‌هایی و فرآیندهایی برای پشتیبانی از عملیات کسب و کار مورد نیاز من است و چطور باید با هم عمل کنند؟

چه ابزارهایی؟

چه تکنولوژی‌های، اجزای داده و فرایندی من برای اجرایی این سرویسها استفاده می کنم؟

اسلاید ۷ :

مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPM) مدیریت همه فرآیندهای پشتیبان یک کسب وکار از ابتدا تا انتها می‌باشد در حالیکه قوانین و قاعده های مورد نیاز برای پشتیبانی مدل کسب و کار بیان شده سازمان در زمان مشخص بکار گرفته می شود.

پشتیبانی فرآیندهای کسب و کار با استفاده از روشها، تکنیک ها، نرم افزار برای طراحی، تصویب ، کنترل و تحلیل فرآیندهای عملیاتی با در نظر گرفتن منابع انسانی، سازمانها، نرم افزارهای کاربردی، مستندات و بقیه منابع اطلاعاتی است.

اسلاید ۸ :

سازمان‌ها همواره در حال استفاده از مدیریت فرآیند کسب و کار هستند

مدیریت فرآیندهای کسب و کار بمنظور تغییر مسیر کسب و کار انجام می‌شود.

پس از موفقیت پایلوت اولیه مدیریت فرآیندهای کسب و کار، کار واقعی آغاز می شود.

مراقبت/ گسترش فواید مدیریت فرآیندهای کسب و کار نیازمند مجموعه ای از فرآیندهای مرتبط و معماری‌های قوانین است.

قواعد زنجیره ارزش و چابکی تکنیک‌های مدیریت جدید را راهبری می کنند.

موضوع تغییرات افراد و فرایند است.

اسلاید ۹ :

هر دو درگیر مدل سازی می شود – به وسعتی که ضروری است.

ابزارهایی که هر دو را پشتیبانی می کنند با هم همپوشانی دارند.

استانداردهای متدلوژیکال و نمادین برای هر دو وجود دارند.

همپوشانی در استانداردهای روشها و نمادها وجود دارد.

  • BPMN

بواسطه استفاده از ابزارها و مدلسازی صحیح می توانید هر دو آنها را با هزینه یکی از آنها انجام دهید.

با فرض ۵۰ فرآیند، و ۱۰۰۰دلار برای هر ساعت مدل سازی و بهبود، هر فعالیت مدلسازی هزینه ای معادل ۴۰۰۰۰۰ دلار خواهد داشت.

اسلاید ۱۰ :

Traditional application development

  • BPMN UML
  • Traditional re uirement gathering

ISO Certificate

Six Sigma

Lean